Dobry pomysł na prowadzenie działalności gospodarczej to połowa sukcesu. Druga jego część to zlepek wielu elementów, a istotność każdego z nich jest na wagę złota. Dziś skupimy się na odpowiednim doborze miejsca, gdzie będziemy prowadzić swoją działalność. Lokale handlowe – na co zwrócić uwagę przy ich doborze?
Lokalizacja w skali mikro i makro
W pierwszej kolejności warto odpowiedzieć sobie na pytanie, czy rozwojowi mojej działalności będzie służyć środowisko miejskie, z dużą gęstością zaludnienia. W zdecydowanej większości przypadków to właśnie miejskie ośrodki są solidną bazą potencjalnych klientów. Jest to szczególnie ważne, kiedy stacjonarnie generowany ruch warunkuje w głównej mierze powodzenie naszego biznesu. Nic więc dziwnego, że lokale handlowe ulokowane blisko dużych skupisk ludzkich cieszą się największym zainteresowaniem ze strony przedsiębiorców, takich jak ty. Idealnym rozwiązaniem jest możliwość prowadzenia działalności w lokalu handlowym, wkomponowanym bezpośrednio w konkretny obiekt mieszkalny. To dobry punkt wyjścia przy wyborze lokalu handlowego. Co dalej?
Rozwijaj się razem z regionem
Zasada pierwszeństwa ma swoje stałe miejsce w elementarzu świata biznesu. Ci, którzy są pierwsi, torują szlak do konkretnych rozwiązań i nadają rytm branży. Nie inaczej jest w przypadku lokali handlowych. Spotkałeś się z szyldem, marketingiem szeptanym, artykułem sponsorowanym, który np. traktując o nowej restauracji głosi: „miejsce po starym Barze Mlecznym” lub „tam, gdzie kiedyś była pralnia”. Zasada pierwszeństwa, z które wyśmienicie możesz skorzystać w przypadku nowych inwestycji deweloperskich. Kolejno: miejsca nowych inwestycji wskazują pewien trend na rynku mieszkaniowym, rozwojowym regionu – warto iść w jego kierunku ze swoim biznesem.
Lokal handlowy – o co zadbać
Najważniejsze elementy za nami: duży, miejski ośrodek i skupisko ludzi, najlepiej w nowym budownictwie. Na co jeszcze zwrócić uwagę? Istotną sprawą jest dobra komunikacja miejska, która nie będzie utrudniała dostępu do lokalu dla Twoich potencjalnych klientów, dogodne miejsca parkingowe i możliwość umieszczenia elementów, reklamujących Twoją działalność. Ważnym czynnikiem jest szeroko rozumiana okolica – zaniedbana infrastruktura, brak wystarczającego oświetlenia, niszczejąca elewacja i uczucie „podejrzanej dzielnicy” nie sprzyjają rozwojowi biznesu. Miej to na uwadze, dokonując wyboru lokalu handlowego.
Lokale handlowe – biznes sam w sobie
Na koniec można odwrócić myślenie o lokalach handlowych jako miejsca do prowadzenia bezpośredniej działalności gospodarczej przez Ciebie. Olbrzymi powodzeniem cieszą się modele biznesowe, w których zakupiony lokal zostaje kolejno wydzierżawiany podmiotom zainteresowanym prowadzeniem biznesu z pominięciem zakupu takiego lokalu. I tu właśnie jest miejsce dla Ciebie. Oczywiście wszystkie, wymienione wcześniej elementy będą miały podstawowe znaczenie dla Ciebie jako osoby prowadzącej bezpośrednio działalność w zakupionym lokalu lub też dla Twoich potencjalnych dzierżawców.
Lokale handlowe w Nadolnik Compact Apartments
Nadolnik Compact Apartments to 1000 lokali, które będą naturalnie generować ruch w postaci potencjalnych klientów. Nowoczesna architektura, smartApartamenty skrojone pod przedsiębiorczych, młodych ludzi, tętniące energią na każdym kroku. Doskonale skomunikowane, blisko centrum Poznania, w bezpośrednim sąsiedztwie terenów zielonych, miejsc pracy i nauki. Oferujmy powierzchnie od 32,5 m2 do 160,5 m2, ulokowane na parterze i 1. piętrze. To idealne przestrzenie pod restaurację, aptekę, piekarnię, cukiernię z kawiarnią, fryzjera, gabinet kosmetyczny, siłownię i inne branże. Na wszystkie pytania związane z lokalami usługowymi inwestycji Nadolnik Compact Apartments odpowiedzą nasi specjaliści z Biura Sprzedaży – zapraszamy do kontaktu: Biuro Sprzedaży Nadolnik 8, Poznań | tel.: +48 611 027 550 | sprzedaz@projektnadolnik.pl